mercredi 23 janvier 2013

Niels vertelt zijn kerstvakantie

Voordat de kerstvakantie begon heb ik en playstation3 gekregen.
Dus ik heb er heel de kerstvakantie op gespeeld, want hij  staat op mijn slaapkamer.
Ik ben echt heel gelukkig dat ik een PS3 heb gekregen want al mijn vrienden hebben er één.
Met Kerst zijn we naar mijn grootouders geweest in Turnhout.
Daar heb ik me goed geamuseerd want toen zag ik mijn familie terug.
En heb een leuk cadeau geld gekregen :-) .
En voor Kerst heb ik van mijn ouders 2 PS3 games gekregen.
Met  oudjaar en Nieuwjaar zijn we thuis gebleven en hebben naar tv gekeken.
Ik ben ook moeten gaan voetballen met mijn ploeg Odeigne waar ik de keeper van ben.
We hadden een toernooi tegen verschillende voetbalploegen uit de regio.
Spijtig genoeg zijn we als laatste geëindigd.
Maar zoals ze zeggen de laatsten zullen (ooit) de eersten zijn:-).
Ik wens jullie allemaal nog een gelukkig Nieuwjaar. 

Groetjes
Niels

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire