mercredi 23 janvier 2013

Catherine vertelt haar kerstvakantie


Hallo,

Tijdens de vakantie heb ik met mijn ouders gewerkt. 
Ik heb te eten en te drinken gegeven aan de kalveren. 
Ik heb het kalveren bijgewoond en geholpen. 
Ik heb Kerst en Nieuwjaar gevierd met neven, nichten, tantes en ooms en ook mijn grootouders.
Ik heb ook veel geschaatst op de schaatsbaan.
Ik ben ook op bezoek gegaan bij mijn kleinere neef Antonin, die juist geboren is op 18 december.
Wat ik het prettigst vond, was de nacht van oudjaar, dan ben ik gaan kijken naar het vuurwerk in mijn dorp Cielle. 
Het was heel mooi : er was overal vuurwerk.
Ik heb veel gespeeld met mijn zussen en dat was erg leuk.
Ik heb goede gerechten gegeten bij mijn moeder.


Veau brun et blanc portrait. Ferme pittoresque. Banque d'images - 5151369


-- 7575355556_aa34d98553.jpg



 Catherine Bosquée



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire