mercredi 23 janvier 2013

Charlotte vertelt haar kerstvakantie




Gedurende de vakantie ben ik naar de ijsbaan met een Nederlandstalige vriendin geweest, zij woont in Brussel en zij heet Hannelore.  We hebben ons goed geamuseerd !

 Ik ben dan één week met vakantie in de Kaapverdische Eilanden geweest, het was heel koud !  Met mijn ouders hebben wij het hele eiland met een jeep rondgereden.  We hebben een schildpad en mooie vissen in de zee gezien. Met Nieuwjaar had het hotelclub een groot feest geoerganiseerd, wij hebben gezongen en gedanst ! Om 00:00 was er een ballonnetjes oplaten van alle kleuren : het was prachtig ! De laatste  vakantiedag was er een grote volley- of voetbalwedstrijd.  Iedereen heeft deelgenomen : het was leuk ! Het laatste weekend van de vakantie ben ik naar mijn familie, mijn grootouders en  mijn meter geweest.  Ik heb ook mijn neven en nichten (het zijn tweelingen) gezien. Wij hebben Kerstmis samen gevierd. Ik heb geld en een parfum „La Petite Robe Noire „ gekregen.  Ik heb ook veel chocolade en  snoepjes ontvangen. Maar de vakantie was dan gedaan en ik moest naar school terug ! Ik houd niet van school !!! En u, hebt u een goede vakantie gehad ?
Tot ziens 
Charlotte

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire