mercredi 23 janvier 2013

Catherine vertelt haar kerstvakantie

Hallo.
Ik hoop van wel dat jullie een leuke kerstvakantie hebben doorgebracht. Tijdens de kerstvakantie heb ik het volgende  gedaan : Ik ben veel thuisgebleven !
Mijn lievelingsactiviteiten : hout binnenbrengen en de vaatmachine leegmaken  :-).
Ik heb mijn huiswerk gemaakt. Voor het feest was ik met mijn 2 zussen en mijn ouders.
We hebben een taart gegeten.  Voor de rest herinner ik niet. Met oudjaar zijn we bij mijn tante Maria in Galder geweest.
Daarna  hebben we lekkere schotels gegeten.  We hebben ook een prachtig vuurwerk gezien.  Het werd door de buren van mijn tante afgeschoten.
Dit jaar hebben we geen sneeuw gehad en het was niet zo leuk. Mijn zussen waren er niet, ze studeerden in Luik. We hebben Driekoningen in hun kot gevierd.
De kerstvakantie was leuk, maar te kort...
Ik stuur mijn beste wensen aan iedereen.
Tot ziens.

Catherine

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire