mercredi 23 janvier 2013

Aurélie vertelt haar Kerstvakantie.



     

Hallo,

tijdens mijn vakantie heb ik gefietst (maar niet veel, 3 keer omdat het weer  regenachtig was).
Ik heb ook heel veel met mijn konijn gespeeld, min of meer 3 uur per dag.
Ik heb gezelschapsspelletjes met mijn broer  gespeeld.
Ik heb naar muziek geluisterd en op de computer gespeeld.
In het begin van de vakantie ben ik naar de schaatsbaan van La Roche met een vriendin geweest, het was tof.
De laatste week van de vakantie heb ik boeken gelezen.
Op het oudejaarsavond ben ik thuis gebleven en ik heb lekkere gerechten gegeten.  Mijn moeder en ik hadden ze  voorbereid.
Mijn ouders, mijn broer en ik zijn naar het bos gewandeld.
Ik heb buiten gespeeld.
Elke avond keek ik televisie.

Eigenlijk was mijn vakantie uitstekend !

Tot ziens!

Aurélie

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire