mercredi 23 janvier 2013

Emilie vertelt haar kerstvakantie


Hallo iedereen,
Ik zal je laten zien wat ik gedaan heb tijdens mijn kerstvakantie.
In La Roche in de winter is er een ijsbaan die open is tijdens twee maanden.
Ik hou echt van schaatsen, ik kan goed schaatsen, ik kan voor en achteruit schaatsen .
Ik ging er elke dag .
Ik heb ook drie dagen in de cafetaria van de ijsbaan gewerkt ; een keer met volleybal, dan met mijn groep van Running en met mijn jeugdbeweging.
Ik wil graag schaatslessen nemen om wedstrijd te maken, maar in de streek ken ik niemand dat lessen geeft.
Kerstavond heb ik met mijn vader en mijn broer doorgebracht .
Mijn broer bleef altijd op zijn kamer .
Dat was niet cool.
Op 25 December was ik op de ijsbaan met mijn vader, mijn broer en mijn vrienden .
Daarna zijn we samen naar een restaurant gaan eten.
Nieuwjaar heb ik met mijn moeder, met haar broer en een vriend doorgebracht.
Het was super cool.
Hier is mijn vakantie, die was te kort.
PS:Op de eerste foto ben ik bezig achteruit te schaatsen.
      Op de tweede foto zien jullie mij lopen.
Tot ziens
Emilie

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire