lundi 28 janvier 2013

Marion vertelt haar kerstvakantie‏


Dag allemaal, met Marion! :-)
Mijn kerstvakantie was leuk ! Ik ben een week bij mijn moeder geweest, en een week bij mijn vader.  De eerste week was bij mijn moeder. We  hebben Kerstmis met mijn familie gevierd.  Ik heb een sjaal, een boek, een trui en veel make-up gekregen. De rest van de week heb ik  geshopt en filmpjes (Projet X, Super 8, enz..) op de computer bekeken.  Ik heb ook mijn familie bezocht.
De tweede week bij mijn vader heb ik ook cadeaus gekregen : een " Nikon ", drie t-shirts  en een parfum " Dolce & Gabanna". Met Nieuwjaar  hebben we in een gastronomisch restaurant  gegeten, dat was heel lekker! De andere dagen ben ik met mijn vriendinnen naar de ijsbaan geweest, dat was heel leuk!  De rest van de week ben ik op de computer en voor de televisie gebleven : Facebook, Skype, Skyrock, Msn, Youtube, , filmpjes, series, foto's, dus altijd thuis gebleven.

Ik wens jullie een Gelukkig Nieuwjaar ! 

Kusjes! EmojiEmoji

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire