mercredi 23 janvier 2013

Julien vertelt zijn kerstvakantie



Op vijfentwintig december heb ik Kerstmist gevierd met de familie van mijn moeder. Ik heb een groot spel met mijn neven en nichten georganiseerd. De volgende dag heb ik Kerstmist  met de familie van mijn vader gevierd. Ik heb twee strips en een sportzak gekregen. Ik heb ook koekjes gemaakt met mijn broer en mijn zussen. Er waren er meer dan vijftig !  Daarna ben ik naar Holland naar mijn kleine neef gegaan. We zijn naar de ijsbaan gegaan. We hebben ons heel goed geamuseerd. We hebben ook de laatste film van James Bond gezien. Met mijn kleine neef hebben we veel gecomputerd. Ik was bij hem met Nieuwjaar en we hebben veel rotjes gegooid. Daar hij in de stad woont, was er overal vuurwerk. Ik ben dan thuisgekomen één dag voor het schoolbegin. Juist op tijd om mijn huiswerk af te maken !
Julien


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire