jeudi 10 novembre 2011

Zahra stelt zich voor




Dag allemaal,
ik heet Zahra, ik woon in La Roche en ik ben 13 jaar oud. Ik ben cool, grappig, blij,... :-)
Ik heb een zus en 3 broers . Mijn zus heet Caroline en mijn broers zijn Zacharia, Antoine en Thomas. Ik heb een hond (Slash).
Ik heb lang krullend haar , Ik kan grappige mopjes vertellen.
Ik speel tafeltennis en toneel. Ik surf graag op het internet. Ik houd van thuisblijven of bij een vriend(in) logeren.
Mijn lievelingsvak is informatica. En jullie ?
Ik heb 6 uur wiskunde per week (niet leuk !)
Elke week heb ik te veel huiswerk !!!
tot mails! doei!                                                                                                                            
                                                                                                                                                         Zahra

1 commentaire: