samedi 5 novembre 2011

Valentine stelt zich voor !




Dag iedereen , ik heet Valentine ik ben 13 en ik word 14 in maart.
Ik woon in een dorp dicht bij La Roche. Ik houd van shopping, muziek, dansen, op Facebook gaan,
bij vriendinnen gaan en me goed amuseren maar ik houd niet van school.
Mijn ouders zijn gescheiden, mijn moeder heet Valérie en mijn vader Pierre.
Ik heb een broer, Simon, en een zus Célia.
Ik ben niet kalm maar altijd goedgeluimd ! :-)
Mijn pennevriendin antwoordt niet op mijn brieven. Ik zoek dus een jongen of een meisje om te pennen.
Ik wacht op jullie antwoorden.


Tot binnenkort. :-)
Xx
Valentine

5 commentaires:

  1. Hey,
    Ik hou ook van shoppen, muziek, dansen, op Facebook gaan, bij vriendinnen gaan en me goed amuseren met hen, ... Mijn ouders zijn ook gescheiden, soms leuk, maar soms ook niet hé? Veel gelijkenissen, niet?
    Tot snel!!

    RépondreSupprimer
  2. Hallo Valentine ik ben Kim.
    Ik verjaar ook in maart, ik word dan 15 jaar.
    Muziek luisteren,shoppen en facebook zijn ook tal van mijn favoriete bezigheden. Ik heb geen broers of zussen.
    Groetjes Kim :)

    RépondreSupprimer
  3. Dag Valentine, ik hou er ook van om te shoppen en op facebook te gaan.
    en mijn moeder heet ook Valérie. :)

    RépondreSupprimer
  4. Hey Valentine,

    Het zou leuk zijn elkaar eens te leren kennen !
    Ik hou net als jij van shoppen en muziek. ik ga graag ook weg met vriendinnen !

    Vele groetjes
    Flore,

    RépondreSupprimer
  5. Flore , j'aimerais aussi faire ta connaissance :-) Madame Renard va envoyer une lettre chez vous a Gand avec toutes nos adresses mails ! On pourra se parler pas mails sur facebook ! :-)
    Gros gros bisous :-)

    RépondreSupprimer