vendredi 4 novembre 2011

Rachel stelt zich voor.


Hallo iedereen, ik heet Rachel,

Ik woon in La Roche-en-Ardenne, ik heb blond haar en bruine ogen, ik heb 2 broers, Victor is 25 jaar en Arthur is 23 jaar. Mijn ouders heten Patrick en Catherine. Ik ben nog 12 jaar oud, ik ben op 27 november jarig.
Ik heb 1 hond, 4 katten, 5 ezels en 9 paarden, nee ik woon niet in een boerderij, maar ik heb 2 huizen, mijn ouders zijn gescheiden. Thuis spreek ik Frans en soms Nederlands, mijn moeder komt uit Vlaanderen ! Ik ga met de auto naar school, mijn lerares Nederlands heet Mevrouw Renard, ze is ook mijn klassenlerares ! Mijn hobby's zijn tafeltennis, joggen en paardrijden, maar niet in een manege, ik rijd sportief in de bossen, ik houd ook veel van muziek, ik speel een klein beetje gitaar... Mijn lievelingsmuziek is electro-house, pop en rock.

Rachel

1 commentaire:

  1. Waaw, je hebt veel dieren!Ik rijd ook paard en kan ook een beetje gitaar spelen, maar nog niet zo goed. =)

    RépondreSupprimer