dimanche 13 novembre 2011

Guillaume stelt zich voor.



Hallo,

Ik heet Guillaume Lardinois. Ik heb bruin haar en bruine ogen . Ik meet 1meter 74. Mijn verjaardag is op 21 april.
Ik woon in Ny, een klein dorp niet ver van Hotton. Mijn huis is groot en mooi.
Mijn vader heet Luc en mijn moeder heet Alice . Ze zijn sympathiek .
Ik heb twee zussen en een broer : Elise en Emilie  . Elise is 20 jaar oud en Emilie is 17 jaar oud , mijn broer Julien is 7 jaar oud.
Ik ga naar school in La Roche, ik ga met de auto naar school.
Mijn lerares Nederlands is Mevrouw Renard .Het is veel veeleisend ! :P
Mijn hobby's zijn voetbal , fietsen , .. . Ik ben heel sportief. ;-)
Mijn voetbalploeg is Oppagne-Wéris . Ik heb 2 trainingen en 1 wedstrijd per week.
Ik wil graag op de computer ! :-)
Tot ziens ! :)

1 commentaire: