vendredi 4 novembre 2011

Olivia stelt zich voor


Dag allemaal !

Ik heet Olivia en ik zit in het tweede middelbaar, in 2C3. Ik ben 13 jaar, ik heb twee broers en een zus. Mijn ouders zijn gescheiden. Ik woon in La Roche, een echt mooi stadje !
Ik ben klein, ik heb lang lichtbruin haar en bruine ogen. Ik ben soms gek, maar ook aardig. ;-) Ik heb veel vrienden, ze zijn heel grappig!
Ik houd van shoppen, met mijn vrienden zijn, op facebook gaan! En ook van dansen : ik heb 4 uur dansles per week . Ik hoop dat we goed met elkaar kunnen vinden !
Kusjes! 

Olivia.            

4 commentaires:

  1. Hahah ik ben soms ook heel gek ;D , maar ik ben wel lief! Ik heb ook veel vrienden maar ik heb één beste vriendin! Heb jij ook een beste vriendin? <3

    RépondreSupprimer
  2. Non, mais de très bonnes amie :-). Gros bisous Justine !

    RépondreSupprimer
  3. Je komt me bekend voor. ;o

    RépondreSupprimer