dimanche 16 février 2014

Mijn kerstvakantie (Mégane)


hello,

mijn kerstvakantie heb ik eerst bij mijn moeder doorgebracht. Nieuwjaar heb ik met mijn vader doorgebracht .

Bij mijn moeder hebben we kerstmis met mijn moeder, mijn broer en Luc gevierd. We hebben mooie toasts versierd.
 
We hebben ook een fondue gegeten. Als dessert hebben we ijs gegeten. We hebben geschenken ontvangen. Ik heb een CD van One Direction ( "midnight memories" ) gekregen.









 

Bij mijn vader hebben we een hond gevonden. De hond was verloren. We hebben een foto op Facebook gepost. We hebben de eigenaars van de hond teruggevonden. De hond heet Abby. Ik houd heel veel van Abby :'(.
 Ik was heel triest.  Nu wil ik een hond...

 
Met Nieuwjaar waren we bij mijn oma. Ik heb me heel goed geamuseerd. We hebben lekker gegeten ! Mijn nicht Sarah, mijn neef William en de hele familie waren daar. Het was super tof :) <3 !
 
Het was droog weer :) 



Saluutjes en mail me vlug. <3 KISS

Mégane

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire