dimanche 16 février 2014

De kerstvakantie van Delphine

Dag allemaal ! Emoji

Mijn vakantie was niet uitstekend, maar ik heb me toch goed geamuseerd. Mijn mama was thuis voor Kerstmis maar voor de nieuwjaardag moest ze de volgende dag werken, dus we gingen naar bed rond middernacht, net na het vuurwerk.


Wat ik het leukst vond was om de kerstboom te maken met mijn moeder, mijn zussen en mijn hond ; het was leuk Emoji !! Voor het nieuwe jaar waren we bij mijn opa en mijn oma. Met mijn vrienden hebben we veel SMS  gestuurd Emoji !!







 We gingen ook naar de ijsbaan met familie en we speelden ook veel gamesEmoji Het moeilijkste was voor mijn examen EDM te studeren ... EmojiMijn vrienden et ik wilden niet weer naar school, maar het moest toch en we waren allemaal blij elkaar weer te zien !
Anyway, ik heb van mijn vakantie genoten !!
 
 
 
 

Kisses,


Delphine Emoji Emoji Emoji

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire