dimanche 16 février 2014

De kerstvakantie van Cécile.



Hallo Emoji
Ik heb een goede vakantie gehad.
De vakantie met de familie was leuk.
We hebben een lekker maaltje gegeten.
Ik heb elke dag uitgeslapen !
Ik heb piano gespeeld en naar muziek geluisterd.
Ik heb op het internet gesurft en een boek gelezen.
Ik heb gewinkeld en solden gedaan ; ik heb kleren en een nieuwe gsm gekocht.

Ik ben met vier neven naar de ijsbaan geweest.
Het was veranderlijk weer.
Er was geen sneeuw. Niet tof!
Ik heb met mijn vader gewandeld.
Ik ben ook naar mijn vriendin gegaan.
Ze heeft een paard. We hebben dus paardgereden, maar ook gekookt.
De zondag voor Kerstmis zijn we naar mijn oma gegaan.
Ze had veel versieringen ! Dat was magisch !
Ik ben ook naar mijn tante geweest en alle neven waren er !
Het was heel leuk !
We hebben tv gekeken.

!!! Gelukkig nieuwjaar 2014 voor jullie allemaal !!!

Cécile Emoji

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire