dimanche 16 février 2014

De kerstvakantie van Louise


 
Goeiedag allemaal!

Tijdens de vakantie heb ik me heel goed geamuseerd!
Tijdens de eerste week heb ik veel uitgeslapen. Ik heb ook solden in Luik gedaan. Ik heb met mijn hond gewandeld. Ik heb mijn huiswerk niet gemaakt en mijn lessen niet geleerd. Ik heb veel op het internet gespeeld en tv gekeken.
Ik heb de kerstavond met mijn zusje en mijn ouders doorgebracht. We zijn thuisgebleven. We hebben een rood/wit kerstboom gemaakt. Het was een toffe avond! Op 25 december heb ik veel cadeaus gekregen : een CD, make-up, een jurk, een rok, een t-shirt,... 
De tweede week heb ik voor de school gewerkt. Il heb mijn lessen geleerd en mijn huistaak wiskunde gemaakt. Ik heb ook bij een vriendin gelogeerd. Het was fantastisch!
Met Oud en Nieuw ben ik met mijn zusje en mijn ouders naar Brussel geweest. Er waren niet veel mensen, maar  het was heel leuk!  We hebben een lekkere vleesfondue gegeten. Daarna hebben naar we een mooi vuurwerk gekeken.
Tijdens de hele vakantie was het weer slecht. Het was fris, bewolkt en ook regenachtig. Jammer genoeg was er geen sneeuw...Emoji En met temperaturen tussen 0 en 5 graden!

Louise

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire