dimanche 16 février 2014

De kerstvakantie van Manon


Hallo iedereen,

Ik heb een goede vakantie doorgebracht.

Tijdens de vakantie heb ik veel dingen gedaan, ik zal jullie enkele momenten vertellen.

In het begin heb ik solden gedaan, ik heb bij een vriend gelogeerd en ik heb voor school gewerkt.

Ik heb niet veel uitgeslapen.

Met Kerstmis heb ik de kerstboom versierd. Ik heb veel cadeaus gekregen: een nieuwe gsm (het iphone vijf), make-up, twee boeken, een PC voor mijn zus en mij en een pyjama.

We hebben kalkoen gegeten. Ik heb kerstmis met mijn familie gevierd.

Met Nieuwjaar was ik bij een vriend. Aan het einde van de vakantie heb ik op internet gespeeld, ik heb ook tv gekeken en ik heb voor school gewerkt.

Het was koud en het vriesde, maar ik wacht ongeduldig op sneeuw !

Tot ziens! Emoji

Manon

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire