lundi 17 février 2014

De kerstvakantie van Fannie

Mijn kerstvakantie is supergoed geweest..
Het is goed geweest want ik heb mijn vriendin teruggezien en mijn famillie en het is ook feest geweest.Emoji
Maar ik heb mij niet goed geamuseeerd want tijdens de vakantie heb ik voor school gewerkt.Emoji
Voor kerstmis hebben we bij mijn familie gefeest bij oma en opa. Ik heb mij goed geamuseerd, vooral met mijn nichten.
Ik heb cadeaus gekregen :  nagellak, make-up, een strip, snoepjes en een trui.Emoji
Ik weet  niet meer wat ik heb gegeten  ...
Tijdens de vakantie heb ik niet veel op internet gesurft omdat ik veel moest werken . Emoji
Oud en Nieuw heb ik  met mijn vriendin gefeest... DAT Was tof! Emoji Maar aan het einde heb ik mij verveeld...Emoji
Ik hoop dat jullie mijn brief lezen. Dank u. Jullie mogen steeds vragen stellen als jullie willen.
KUSJES! EmojiEmoji
                                                               Fannie.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire