dimanche 16 février 2014

De kerstvakantie van Tristan


Dit jaar heb ik een leuke kerstvakantie gehad.  Tijdens de vakantie zijn we naar de kust geweest.  We hebben daar bij mijn grootoouders gelogeerd.  De eerste twee dagen was het niet zo'n mooi weer.  Daarna werd het beter.  Toen het weer beter werd, zijn we naar "Plopsaland De Panne" geweest.  Dat is een pretpark waar leuke attracties zijn zowel voor groot en Klein.  De leukste attractie vond ik "de grote golf".  Dat is een grote boot die hoog in de lucht gaat.  Dat was echt leuk!  En kriebelen dat het deed in de buik!  Dat was een fantastische dag.

 

Kerstavond hebben we bij mijn grootouders gevierd.  Er stond een grote kerstboom en de tafel was mooi gedekt.  Onder de kerstboom lagen er geschenkjes.  We hebben lekker gegeten.  Eerst was er aperitief met warme hapjes.  Daarna hebben we als voorgerecht Sint-Jacobsschelpen gege-ten.  Als hoofdgerecht was er zalm met venkelsaus en kroketjes.  En we hebben de avond afgesloten met een lekker stuk ijstaart en gezellige muziek.  De dag erna hebben we lang uitgeslapen.

 

   Twee dagen later zijn we weer naar huis vertrokken.  Oud en Nieuw hebben we thuis gevierd.  Gezellig voor de televisie met hapjes en een lekker drankje.  Na nieuwjaar zijn we ook gaan winkelen want het waren de solden.  Ik heb een nieuw paar schoenen, enkele truien en een broek gekocht.  Op het einde van de vakantie moest ik ook nog naar de tandarts.  Dat was minder leuk...  Maar eigenlijk heb ik toch wel een superleuke vakantie gehad!

Tristan





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire