mercredi 19 février 2014

Delphine en Mégane stellen hun dorp voor !! ;)


Dag, we gaan jullie onze dorpen voorstellen.



Dag,
ik heet Mégane en ik ga mijn dorp voorstellen Emoji.
 
Ik woon in Rendeux, in de provincie Luxemburg.
Mijn dorp is rustig, maar een beetje saai Emoji.
Ik groet altijd mijn buren.
Ze zijn vriendelijk.

 
 
Ik voel me veilig in mijn buurt.
Ik wil nooit naar een andere buurt verhuizen, want anders zie ik mijn beste vriendin (Delphine Emoji ) niet meer.
De kleintjes kunnen veilig fietsen.
Ik ben 4 keer verhuisd Emoji.





Dag,
ik heet Delphine en ik ga mijn dorp voorstellen !! Emoji
Ik woon in Rendeux, Warizy !

Mijn dorp is rustig, maar ik heb een buur die  6 honden, 5 geiten en 1 bok heeft! Emoji
Ik ben maar een keer verhuisd. Emoji
Ik heb veel vrienden in mijn dorp. Alleen maar jongens! Emoji.
 
Ik heb een grote tuin !! Het is leuk !! 
Ik houd van mijn dorp ! Emoji
Ik wil nooit meer verhuizen... Emoji

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire