mardi 28 février 2012

Valentine beschrijft haar dorp.



Ik woon in Samrée. Ik woon hier al 1 jaar.
Dicht bij La Roche. Het is een klein dorp, dus er zijn niet veel activiteiten ; spijtig !

Er is een kerk, een chocoladefabriek, een kapster en een speelplein.
Ik ken niet veel mensen.



Mijn vrienden wonen in La Roche , ik heb dus geen vriend in mijn dorp.
Mijn buurvrouw  is een kapster , het is heel leuk !
Ik vind mijn dorp niet leuk. Het is hier te druk met al die auto's! Ik moet met de auto of met de bus naar school gaan.
Dicht bij mijn huis ligt een bushalte.
Ik ben één keer verhuisd. Ik houd meer van mijn andere dorp. Er wonen hier vooraal oude mensen.
Ik zou graag  naar een ander dorp willen verhuizen :-)
In mijn dorp is het weer meestal koud..


Houden jullie van je dorp/stad ? :-D


Tot binnenkort, Groetjes.
Valentine.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire