mercredi 29 février 2012

Cynthia beschrijft haar dorp.


Ik woon in Rendeux en ik woon er al 14 jaar.
Ik vind mijn dorp tof. Het is een klein dorp en het is hier heel rustig.
Er is een kerk in mijn dorp en ook een grote melkfabriek.



Ik ken enkele personen in het dorp en ik heb één buurman.
Ik ga meestal met de auto naar school, maar soms ook met de bus.
Tussen de middag eet ik op school. Op woensdag eet ik thuis.
In de zomer zit ik graag in de tuin en op het terras. Ik beluister veel muziek.
Soms komt mijn nicht bij mij en dan gaan wij naar de bioscoop.
In mijn dorp is er niet veel te doen, maar ik wandel en fiets graag.
Bij slecht weer kijk ik meestal naar de televisie of speel ik op de computer.
Er zijn niet veel huizen, maar er zijn veel landbouwgronden en bossen.
Cynthia.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire