dimanche 26 février 2012

Rachel beschrijft haar stad.

Hallo,

Ik woon in La Roche aan de rand van de stad. Mijn buurt is gezellig en rustig, er zijn veel bomen, weiden, enz. Als de zon schijnt, is het echt leuk, de Ourthe is recht voor mijn huis, ik kan daar soms zwemmen als het diep is en gewoon leuk maken met mijn familie of met vrienden. Als het koud is, is het echt saai ! Er zijn geen jongeren in mijn buurt, er zijn veel oude mensen want het is heel rustig in de buurt, ik verveel mij vaak. Er zijn geen activiteiten in mijn buurt, maar er is een halte voor de kayaken, het is dan soms druk. De stad is niet ver van mijn huis, ik moet 10-15 minuten stappen. Ik ken bijna de hele buurt, ze zijn vriendelijk. Ik woon in een groot huis.



 Er is veel gras en planten bij mijn huis, ik vind dat nog mooi in de lente en in de zomer. Tussen de straat en mijn huis is er een kleine weide. Er is een hotel dichtbij mijn huis met een zwembad, in de zomer is het zwembad open, ik ga daar dan soms zwemmen. Behalve in de zomer is er bijna niemand in de buurt, het is veilig.
Het is alles denk ik, ik vind mijn buurt soms leuk door de bomen, de rivier enz. maar het is wel vaak saai ! Ik zou graag ergens wonen waar er veel jongeren zijn.

Groetjes,
 Rachel.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire