mercredi 29 février 2012

Sullivan beschrijft zijn dorp.


Ik woon in een dorp, ik woon er al van bij mijn geboorte en dat is reeds 15 jaar.  Het is hier heel rustig, een echt boeren dorp , bij ons zijn er niet veel activiteiten te doen.
Ik ken veel mensen, en heb veel vrienden. Ieder jaar is er 2x bal voor de jongeren, een autocross en iedere woensdag tijdens de 2 maanden vakantie is er een biomarkt
waar de mensen van het dorp en de omgeving hun goederen aan de inwoners brengen en ook aan de toeristen. Omdat er in ons dorp niet veel te doen is, doe ik een vakantiejob bij de gemeente.  Als ik genoeg gespaard heb, dan kan ik mij onderdelen kopen voor mijn brommer, waar ik dan mee in het veld rij omdat ik nog geen licentie heb om op straat te rijden.  Behalve koeien is er niet veel te zien...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire