mercredi 29 février 2012

Olivia beschrijft haar stad en haar straat.

Dag allemaal,

La Roche is mijn stad, hier woon ik al 4 jaar, het is hier min of meer rustig.
Ik ken veel mensen. Ik groet nooit mijn buren omdat ik ze niet ken. Ik ga nooit te voet naar school, ik kom  elke dag van de week met de auto ;-). Tussen de middag eet ik op school.
In maart hebben we het Carnaval, het is een groot feest, ik kijk er naar uit! Mijn vrienden wonen niet ver, dat is cool.
In La Roche hebben we ook een bioscoop, bowling, zwembad, winkels, minigolf, kayak, bibliotheek en veel cafés en frituren  :p.



Voor de toeristen is er veel te doen : het oude kasteel bezoeken, het museum van de slag om de Ardennen ... La Roche is een mooie stad!



Ik woon  aan de rand van La Roche, mijn straat is heel rustig, dicht bij het bos. Er wonen hier vooral oude mensen. Het is echt saai! Ik zou graag willen verhuizen naar een straat met meer jongeren,  meer mensen!
En jullie, wonen jullie in een stad of in een dorp? Hebben jullie een leuke omgeving in jouw stad/dorp ? Houden jullie van jouw stad/dorp ? Ik hoop dat ja!

Kusjes!

Olivia

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire