dimanche 4 mars 2018

Mijn kamer (Emmeline)

Mijn kamer is heel klein.
Ik heb een kamer met een eenpersoonsbed.
Ik heb maar 4 kleine kastjes.
Ze zit op een mezannine, dat IS de mezannine!
Als je binnenkomt, moet je links kijken, een daar zie je de keuken, ja dat geeft op de keuken...

Maar als je rechts kijkt, heb je een kastje, mijn nachtkastje.
Naast heb je mijn bed, dat is het bed van mijn broer...
Maar nu delen we niet meer dezelfde kamer, il ben alleen.
Aan mijn voeten zie je een kastje met een foto van mijn grootmoeder en ik!

Naast heb ik twee kastjes die hetzelfde zijn, dat zijn soorten bankjes.
Ja, en ook naast mijn heb ik een kleine zetel.

Dat is bij mijn mama, bij mijn papa moet ik mijn kamer met mijn broer delen.
Als je binnenkomt heb je links mijn bed.
Als je rechtdoor kijkt heb je links mijn bureau.
Met een stoel die kan rollen.
Achter het bureau heb je het bed van mijn broer.
Er is een raam, een voor het raam is er een stoel.

Emmeline

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire