dimanche 4 mars 2018

Ik beschrijf mijn kamer (Magali)

Hallo!
Vandaag ga ik mijn slaapkamer beschrijven.

Mijn slaapkamer is groot, maar niet groot genoeg voor twee personen. Op het ogenblik deel ik mijn kamer met mijn tweelingzus. Haar kamer wordt gerenoveerd. Mijn kamer is in "L".  Als we binnenkomen is de kledingkast rechts. Verder heb je het bed en de nachttafel van mijn tweelingzus. Links heb je mijn bed en mijn nachttafel. We hebben ook een spiegel rechts van mijn bed. Er is een raam links van mijn bed. Links van het raam heb je het bureau van mijn tweelingzus, maar ze gebruikt het niet. De muren van mijn kamer zijn helemaal rood. Het plafond is wit en de vloer is blauw. Twee of drie tekeningen hangen aan de muur, maar er zijn geen posters in mijn kamer. Mijn slaapkamer is niet altijd opgeruimd 😉. Er is ook een kleine uitsparing boven het bed van mijn tweelingzus. Ik heb ook een aantal voorwerpen, maar ik zal ze ophangen als mijn tweeling in haar kamer is.

Prettige dag!

Magali

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire