dimanche 4 mars 2018

Marie beschrijft haar kamer

Mijn kamer is groot. De muren zijn blauw en paars en het plafond is wit.
Op mijn kamer staan een kasten voor mijn kleren, een rek voor de boeken, rommel en souveniertjes. Aan de muur hangen geen posters maar ik heb een fotolijst.
Er staat ook een spiegel. 
Mijn bed is een tweepersoonsbed. Ik heb een nachtkastje. Mijn kat zit graag op mij bed 😊 
Ik heb een bureau met een bureaustoel, een bureaulamp en een papiermand. 
Ik heb ook een rek met mijn lessen bij mijn bureau . 
Ik heb ook een stoel op wieltjes. Die is rood met twee kussens. 
Het raam is naast mijn bureau. En mijn gordijntjes zijn groen met bloemen. 
Ik heb een tafel met juwelenkistjes en oorbellen. 
Ik heb een gitaar in een hoek.





En ik heb ook een klok met een hond.

         












Marie

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire