dimanche 4 mars 2018

Ik beschrijf mijn kamer (Jacques)

Mijn slaapkamer is ongeveer twaalf vierkante meter groot. Het is geen zolderkamer. De muren zijn blauw. Het plafond is wit. Er hangen posters en affiches aan de muren. Op de deur hangt een verjaardagskalender. Ik heb een tractorpuzzel achter mijn bed. Het is een cadeau van mijn peetvader.





Ik heb een tweepersoonsbed en een bureau met een lamp erop. Ik heb een kast met boeken, twee nachtkastjes met een bedlampje en een wekker. Ik heb een TV op mijn kamer.
Er is een raam, een radio en  zes motorcross bekers op een plank. Er is ook een plafondlamp en ik heb een rode papiermand.

Mijn vuile kleren moeten naar de wasmand. 😂
Kortom : voor mij is mijn kamer een paradijs op aarde!

Je kent mijn kamer nu.

                                                  Jacques

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire