dimanche 4 mars 2018

Ik beschrijf mijn slaapkamer (Emma)

Dag,

Mijn slaapkamer is ongeveer elf vierkante meter groot. Het is geen zoderkamer. De muren zijn groen en paars. Het plafond is wit. Er hangen geen posters en affiches aan de muren.
Op de deur hangt er een verjaardagskalender. Ik heb foto's van mijn vrienden achter mijn bed. Ik heb een tweepersoonsbed, vier kleine ladekasten, en een bureau met een lamp erop. Ik heb een kast met boeken, twee nachtkastjes met een bedlampje en een wekker. Ik heb ook een TV op mijn kamer, en ik heb een raam. Er is een radio en een plafondlamp.  Ik heb een paarse papiermand, ik heb ook een bureaustoel. 
Mijn vuile kleren moeten naar de machine.😉
Kortom: Voor mij is mijn kamer een paradijs op aarde!
Je kent mijn kamer nu. Ik heb veel dingen en ben me bewust.

Mijn bed:
 Mijn bureau :
Emma

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire