mercredi 18 janvier 2017

Presentatie van mijn kamer en mijn huis (Martina)

Beste vrienden ,
Hallo,

Vandaag stel ik mijn kamer en mijn appartement voor.

Ik heb een groot appartement (duplex) met drie verdiepingen, we hebben een terras op de eerste verdieping. Op de tweede verdieping hebben we een grote woonkamer met een grote tv. We hebben ook een keuken met een tafel natuurlijk. Er zijn twee toiletten.  Op de derde verdieping zijn er vier kamers : één voor mij, één voor mijn broer en één voor mijn ouders. Er is een speelkamer met een bed , een wok, een PS4 en een tv.


Ik heb een kleine kamer, ik houd niet van grote kamers!  In mijn kamer heb ik een bureau om te studeren, een eenpersoonsbed, een nachttafel en rekken voor mijn kleren. Ik heb geen posters aan de mur, mijn ouders houden niet van posters... dat vind ik jammer. Ik heb ook een bibliotheek met boeken over Egypte, over dieren of over mensen. Ik houd erg veel van lezen.
  
En jij, hoe ziet je huis eruit ? Houd je van lezen ? Heb je een tuin ? 



Tot ziens !!
Martina 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire