jeudi 12 janvier 2017

Ik stel mijn kamer voor (Fiona)

Goeiedag iedereen,


Nu zal ik mijn huis en mijn kamer aan jullie voorstellen. De muren van mijn kamer zijn wit, grijs, paars en groen.Mijn kamer is groot en modern. Er is een eenpersoonsbed en een grote kledingkast. In mijn kamer is er ook een bureau met een stoel en een rek. Ik heb een kast vol met boeken. Er hangen geen posters aan de muur, maar wel een grote spiegel boven een kast. Ik heb een computer die ligt meestal onder mijn bed!! In mijn kamer zijn er ook twee poeffen, een grijs en een rose. Er hangen twee kaderen boven mijn bed.







Mijn huis is normaal, er zijn 10 kamers en twee verdiepingen. We hebben geen garage maar een grote tuin met veel bloemen en enkele bomen. Voor mijn huis is ons terras. Mijn kamer is op de eerste verdieping net als die van mijn ouders. Boven is het bureau en een grote dressing.We hebben een zolder en een kelder, dat is handig! De badkamer is beneden net als het toilet. Mijn lievelingskamer is onze eetkamer, want er zijn grote ramen met uitzicht op de tuin. Hoe zien jullie huis eruit? Hebben jullie grote kamers?

Tot binnenkort,
Fiona


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire