vendredi 20 janvier 2017

Julie stelt haar kamer voor.

Hallo,

Mijn huis is groot en ruim, er is een tuin met bomen. Er zijn twee verdiepingen.

Vanaf mijn balkon heb ik een mooi zicht op de stad La Roche.



Beneden is er het toilet, het bureau, de woonkamer en de keuken.

Boven zijn er drie slaapkamers, het toilet en de badkamer.

Er zijn ook twee garages voor de auto's van mijn ouders.

Mijn kamer is een grote meisjeskamer en de muren zijn roze, mijn bed is bij de deur.

Ik houd veel van knuffeldieren, er zijn er veel op mijn bed.

Ik heb een groot wit bureau met een lamp en een stoel met veel kleuren.

Er hangen veel posters aan de muur.  Ik heb een grote poster van mij als carnaval prinses 2013.



De vloer is bruin. Ik heb een klein bed.  

Op mijn nachtkastje staan parfumflesjes en enkele knuffeldieren.

Ik heb geen computer en geen televisie.

Ik heb veel kinderboeken.

Op mijn rek zijn er veel kleren.

En jij, hou je van kleren en knuffeldieren ?

Antwoord me vlug.

Kusjes.

Julie Bastogne


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire