samedi 21 janvier 2017

Het bezoek van mijn huis (Anaïs)



Goeiedag !
Ik heb een groot huis met een tuin. In de tuin vind je een park voor de hond, bomen, compost en de groententuin.
In de ingang van mijn huis hebben we links de eetkamer met de keuken en rechts de woonkamer. Daarna hebben we  links de deur met de trap naar beneden en de garage. Rechts is er een bijkeuken met toilet. Links hebben we de trap naar boven.  
Rechtdoor hebben we een boekenkast met de strips. Bij de trap hebben de boekenkast met de romans. Rechts hebben we de kamers van mijn zus en van mijn ouders. Links hebben we de badkamer en mijn kamer.
Mijn kamer is oranje, wit en beige. Links hebben we mijn doos met mijn knuffeldieren en mijn bureau. Rechtdoor hebben we het raam en de matras voor mijn vriendin. Rechts hebben we het rek en mijn bed.

Tot ziens!
Anaïs

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire