mercredi 13 mars 2013

Chloé beschrijft haar dorp

Hallo,

Ik woon in een klein dorp en ik ben meestal alleen in mijn buurt. 
Er wonen hier vooral oude mensen en niet veel jongeren Triste .
Ik ken niemand !
Het is hier heel rustig.
Ik fiets met mijn broer.
Tijdens de zomervakantie zijn er veel toeristen.  Er is een vakantiedorp vlakbij.
Je kan er een bungalow huren.
Mijn dorp ligt dicht bij de Ourthe en dicht bij mijn school.
Er is veel te doen in mijn dorp met "Wild Trails".




WILD TRAILS is een outdoorbedrijf.
Je kan er een traject van 9 km met kajak of kano varen.
Je kan ook kiezen tussen via ferrata, klettersteig, touw & challengeparkoers, tokkel, deathride enz.







Mijn dorp is dicht bij een klif. We kunnen dus klimmen en aan tyrolienne doen.
Soms kan ik  met een groep mountainbiken.
En dat is alles, ik heb een rustige buurt  in het schooljaar, maar die wordt heel druk in de vakantie.

Groetjes Visage

Chloé.




10 commentaires:

  1. bonjour chloé,
    Au c'est nul que tu ne connais pas les gens dans ton quartier. je ne connais pas beaucoup de gens dans mon quartier et c'est bête.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ik weet het ! Maar er is vooral oude mensen, geen jongen !

      Supprimer
  2. hihi je pense que sais très chouette là ! ;p xD

    bizz xx meysa

    RépondreSupprimer
  3. bonjour! wow il ya vraiment beaucoup à faire dans votre village. on ne s'ennuie jamais. sûrement dommage qu'il n'y ait pas beaucoup de jeunes de ton âge vivre dans votre village ... et si il ya des touristes qui ressemblent à celui ou plus ennuyeux? J'espère que vous apprenez à connaître quelques personnes car il ya des choses vraiment amusantes à faire dans votre ville!

    à la prochaine! Evelien

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Nee, met touristen is meer drukke ! Maar ze blijven 1 of 2 weken, het is weinig :( .

      Supprimer
  4. bonjour Chloé , Ces't très chouette qu'il y a beaucoup des activités dans votre village j'aime des activités avonturier
    à bien tôt
    - Margaux

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dag Margaux, ik houd ook van avonturen activiteiten :)

      Supprimer
  5. Coucou, quand j'avais 12 ans , j'était aussi là avec ma classe et c'était super !!! Mais une fille de ma classe à tomber dans l'Ourthe et elle ne pourra pas nager!!! Mais j'ai une question , dans ton texte tu dis que tu peux faire de "tyrolienne" mais je ne comprends pas que tu veux dire avec ça?
    Bisous

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Tyrolienne is een grote touw bouven het water. En je beneden :-) ! Nu, begrijp je ?

      Supprimer