mercredi 13 mars 2013

Arslan beschrijft zijn dorp .

Goedenavond ! :)
Ik woon in een klein dorp dichtbij La Roche.  Ik woon er nu al negen maanden.
Ik ken niet veel mensen in  mijn dorp, maar degenen die ik ken zijn sympathiek.
Ik vind mijn buurt rustig, want er zijn geen kinderen en ook geen jongeren en de buren zijn oud.
Maar zelfs als er geen jongeren zijn, amuseer ik me goed met mijn broer.
Als het mooi weer is,  doen we aan sport.


En als het slecht weer is, spelen we videospelletjes.  
Tijdens de vakantie blijf ik niet graag thuis, ik ga liever op reis.
Volgend jaar zullen mijn familie en ik naar ons nieuw huis verhuizen.
Ik ben tevreden want daar leven al mijn vrienden.
Wij zullen  samen kunnen skaten en rolschaatsen.













Tot ziens ! 
Arslan.

2 commentaires:

  1. bonjour Arslan,
    c'est chouette que te t'amuse bien avec sont frère. je suis aussi un frère et je m'amuse très bien avec mon frère nous jouons souvent le rugby et le foot.

    RépondreSupprimer
  2. ouhnnn ,, c'est génial qu'il y a le sport là xp

    xDD meysa

    RépondreSupprimer