mercredi 13 mars 2013

Catherine S. beschrijft haar dorp



Hallo. Dit is een kleine voorstelling van mijn dorp.

Ik woon in Samrée.
Ik woon hier al 13 jaar. Het is normaal : ik ben 13 jaar ! Het dorp is heel rustig. Soms wordt het in twee gesneden door een drukke baan.
Het dorp ligt op een heuvel. Het waait er hard !
Het landschap is heel groen en landelijk. In de winter kan je er heel mooie foto's maken !
Er is ook een chocoladefabriek en hun chocolade is heel lekker !


In de winter zijn er ook veel plaatsen waar je kan skiën. Het is heel leuk als je niet valt ;-)
In het dorp zijn er veel oude mensen en en veel mensen die ik niet ken. Ik ken toch enkele mensen en die zijn echt  vriendelijk.
Er zijn geen activiteiten voor jongeren, spijtig !

Tot ziens,

                       Catherine

2 commentaires:

  1. Bonjour!
    Est-ce qu'il fait aussi beau pendant l'été et il y a t'il de jolis fleurs?
    Et on transporte aussi du chocolat en flandres? Parce que j'adore le chocolat!

    Gloria

    RépondreSupprimer
  2. Hallo Gloria,
    Hoe gaat het je? Het weer in zomer is net als de Vlaanderen, i zet mooi of niet. Voor de bloemen, is er niet bloemen typisch in dit dorp. Ze zijn mooi. Ik gedacht niet die de chocoladefabriek in Vlaanderen vervoeren.Je moet hier komen. Je meot met Pasen komen, de chocladeeieren is heel heel lekker.

    Catherine

    RépondreSupprimer