lundi 25 mars 2013

Manon beschrijft haar dorp


Hallo mijn vriendinnen en vrienden.
Ik woon in Halle-Sous-Les-Cotes in Frankrijk.Ik woon in een dorp.Mijn dorp is groot en mooi.Ik woon hier al twee jaar.Mijn dorp is supertof.Mijn buurt is rustig.Ik ken veel mensen. Ik heb veel vrienden.



In juli en augustus is het weer warm. Mij
buurt is ver van het stadhuis.
Er is altijd veel te doen in mijn buurt, vooral in de lente : concerten, loto, ...Tijdens de vakantie blijf ik niet graag thuis.Ik woon bij mijn mama.groetjes 
Manon :D


5 commentaires:

  1. hihi ,, maintenant je sais où je vais passer mon vacances xD
    bizz meysa xx

    RépondreSupprimer
  2. Salut Manon,

    Tu habites dans un village très joli !
    Les batiments sont beaux et il y a beaucoup de la nature.
    Ici en Flandres, je n'ai jamais vu un village comme ça. C'est un village très chouette.

    bisous
    Helena

    RépondreSupprimer
  3. bonjour Manon , dans ma ville il y a aussi beaucoup des activités par exemples "lokerse feesten"
    ces't très chouette !!
    -margaux

    RépondreSupprimer
  4. votre village est très joli :)
    Maryam x.

    RépondreSupprimer
  5. Bonjour Manon

    Ton village est très idyllique. Je vois beaucoup de verts et de jolies collines. A Flandre il n'y a pas beaucoup de verts. C'est aussi agréable si tu connais beaucoup de gens

    Eline

    RépondreSupprimer