jeudi 13 juin 2019

Ik ben terug !

Dag allemaal !

Vandaag zal ik je wat meer over mij vertellen.

Mijn favoriete zanger is meester Gims. Hij is groot en gespierd, hij is jong en mooi.  Hij draagt een bril. Hij draagt klassieke donkere kleding.  Hij ziet er sympathiek uit !

Résultat de recherche d'images pour "maitre gims"

Nu vertel ik over een gewone dag.
Résultat de recherche d'images pour "ranger la table"'s Morgens sta ik om 7 uur op. Mijn vader brengt me naar school.  Ik heb 8 uur les door de week behalve op woensdag.  Ik ben om 16h15 uur klaar met school, ik kom naar huis en om 18 uur eet ik. Ik help mijn ouders om de tafel op te ruimen, ik vind dat leuk mijn ouders te helpen.











Ik zal  slechts vakantie doorbrengen gedurende 1 maand op een camping en nadat ik thuis ben gebleven. Ik ga fietsen, ik ben gelukkig !




Later wil ik archeoloog worden.

Résultat de recherche d'images pour "archéologue"

Wat wil je later worden?
Wat zal je tijdens de vakantie doen?

Tot binnenkort,

Tatiana.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire