lundi 17 juin 2019

Goeiedag allemaal !

Goeiedag allemaal,

vandaag zal ik jullie mijn lievelingszanger, een gewone dag, mijn toekomstige vakantie en mijn toekomstige beroep voorstellen.

Mijn lievelings zanger is Alan Walker. 
Hij is 21 jaar oud, hij is 1,72 meter groot.
Hij draagt een bivakmuts.
Hij ziet er sympathiek uit.

Image associée

Nu vertel ik over een gewoone dag.
s'Morgens sta ik om 6.45 uur op.
Om 7.30 loop ik naar de bushalte. 
Om 8.25 ga ik de klas binnen.
Na 2 uren les heb ik 15 minuten vrij, net de tijd om een appel te eten.
Ik heb 2 uren les en 40 minuten middagpauze. 
De namiddag is dezelfde als de voormiddag.
Op maandag ga ik paardrijden na de school.

Résultat de recherche d'images pour "lac de come italie"Nu vertel ik over mijn toekomstige vakantie. In juli ga ik in Marchin, dat is een manege en in Italië (in de buurt van Comomeer).


Ik ben ongeduldig !

en later wil ik dierenarts worden

En jij, wie is je lievelings zanger(es)?
Wat wil je later worden?
Wat zal je doen tijdens de vakantie?

Tot ziens allemaal !!!!
                                                                                                                                                             Alix Pecker

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire