jeudi 13 juin 2019

Dag allemaal !

Vandaag zal ik over mijn lievelingsgroep vertellen.
Mijn favoriete groep is Queen.
De zanger is dood.  Sommige muzikanten leven nog steeds. De zangers droegen zeer originele kleren ! 

Résultat de recherche d'images pour "queen"

Nu vertel ik over een gewone dag.
's Morgens sta ik om 6:30 op.
Ik ga met de bus naar school. 
De school is uit om 16:15, ik ben thuis om 16:50. 

Thuis moet ik mijn ouders helpen.  Ik maak de vaatwasser leeg, ik leg de tafel,...


Nu zal ik je over mijn vakantie vertellen.

Tijdens de vakantie ga ik naar zee.   Daar zou ik graag vliegeren.

 Ik wil vertrekken !   


Later wil ik regisseur worden. 



En jij,  wat wil je later doen ??

Tot schrijfs,



                                                                                                  Tibaud 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire