dimanche 6 décembre 2015

Tim beschrijft zijn kamer



Ik heb deze kamer gekozen omdat ze mooi en groot is. Mijn vorige kamer is  logeerkamer geworden. Mijn slaapkamer is groot. Het is een zolderkamer. De muren zijn rood en grijs.
Op mijn slaapkamer staan twee kleinen kasten, één voor de gezelschapsspellen en een andere voor de PS3 spelletjes.
Ik heb ook een nieuwe televisie.
Aan de muur hangen affiches van  Mercedes vrachtwagens (van mijn vader gekregen).
 
Ik heb een  tweepersoonsopklapbed. Het is handig.
Ik heb geen bureau in mijn slaapkamer. Ik doe mijn huiswerk in de eetkamer.
Mijn kleren hangen in een kleedkamer.
Met mijn broer splelen we vaak op de PS3!
Er is een radiator rechts.  Mijn kleerkast staat ook rechts.
Volgend jaar zullen mijn ouders nieuwe meubels kopen.

 
Tot ziens

Tim




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire