dimanche 6 décembre 2015

Justin beschrijft zijn kamer.


Ik heb een toffe kamer, maar die is niet erg groot.
Mijn kamer was twee jaar geleden gemaakt.
In mijn kamer zijn er twee kasten, een nacht kastje, een bed, twee rekken en een bureau met een stoel.
Op mijn bureau staat een lamp en schoolmateriaal.
Onder mijn bureau is er een vuilnisbak en onder mijn bed is er een lade.
Ik heb een TV, een computer en een PS4 voor mijn recreatie.
Ik heb ook een CD radio en een wekker.
Ik zou ook graag een kicker willen hebben, maar de kamer is te klein.
De muren zijn rood en grijs en het plafond is wit.
Ik koos rood want ik hou van Standard Luik
Er hangen geen posters aan de muren, maar er is een fries van Londen.
Als ik  uit het raam van mijn kamer kijk, zie ik de tuin.
Mijn kamer is altijd netjes en ik maak mijn bed elke dag op.
Ik hou van mijn kamer, ze is cool!
Voor mij is mijn kamer een paradijs op aarde!

Justin

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire