dimanche 6 décembre 2015

Aline beschrijft haar kamer

Ik heb mijn eigen kamer.
Ik heb een toffe kammer.
Die is groot.
Ik heb geen playstation op mijn kamer!
De muren zijn oranje en het plafond is wit.
Er zijn 2 nachtkastjes naast mijn tweepersoonsbed, JA,  ik heb een tweepersoonsbed!!!;)
Mijn tweepersoonsbed staat in het midden van de kamer
Er is een mooie knuffelbeertje op mijn bed, ik heb ook een groot ijsbeerkussen op mijn bed .
Ik heb ook een koeknuffel, een varkenknuffel en een hondknuffel :  veel knufels dus!!
Links van de deur staat mijn bureau en rechts van de deur staan 2 kasten.
Ik heb nog een grote kast (voor mijn boeken en spelletjes) links van mijn bed .
Mijn klerenkast staat tegen de muur in de linkerhoek.
Ik heb geen prikbord, bureaulamp of papiermand.
Ik heb weinig  posters.
Ik heb en bureaustoel.
Naast mijn bed (links en rechts) zijn er 2 ramen.
En jij, hoe ziet je kamer eruit ?
Heb je een toffe kamer?
Antwoord me vlug via de blogreacties! ;)

Tot ziens:)!

ALINE!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire