dimanche 16 mars 2014

Mijn Carnavalvakantie


Hallo ons vrienden van Gent Emoji,
Ik zal mijn Carnavalvakantie je vertellen. Emoji
Maandag om 15 uur ben ik naar de kapper gegaan ( Mijn haar begonnen lang te zijn) Emoji
Maandag tot woensdag ben ik naar mijn nichten gelogeerd.
Donderdag ben ik naar de Knauf van Smiët gegaan.
Ik heb kleren en schoenen Vans gekocht. Emoji
Vrijdag ben ik naar mijn oma gegaan.
Ik heb op Internet gesurft en ook veel gewandeld met mijn broetje,mijn oma,mijn mama en mij.
Zaterdag en zondag ben ik thuis gebleven voor het mooie weer. Emoji
 We hebben met mijn broertje op trampoline gesprongen.
We hebben tennis,voetbal en basketball gespelen.EmojiEmoji
Hier eindig ik vertel je mijn carnavalvakantie.
Ik hoop je op een dag te zien. Emoji
Tot binnenkort,
Thibaut
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire