dimanche 16 mars 2014

ik schrijft over mijn carnavalvakantie

deze carnavalvakantie heb ik veel gedaan!
maandag: ik was bij mijn vader. Ik heb mijn nieuwe kleerpast in meekaar gezet!
dinsdag: mijn mama is me komen allenen want ik moest bij mijn groot- ouders. Mijn groot-ouders woonen in Vlaanderen, in Leuven.
woensdag: ik heb met mijn groot-vader mijn wiskunde studeren...  
donderdag:dan ben ik meet mijn tante bij haar gaan slapen meet mijn nicht en mijn klein zusIk ben ook het paard van mijn nicht gaan rijden
vrijdag: we zijn vroeg op gestaan om koekjes te baken, maar niet voor ons, voor het paard!  Daan zijn we gaan paardrijden en we zijn terug in de Ardennen gekommen met mijn nicht!
zaterdag: Ik ben terug bij mijn papa gekommen en ik ben een(banquet je ne sais pas comment ca s'ecrit) gedaan om mijn tante te helpen.
zondag: Ik heb gestudeert voor maandag en dinsdag. Ik heb ook mijn kamer opgeruimd.
Dat was het! en jullie, wat hebben jullie deze carnavalvakantie gedaan???

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire