dimanche 16 mars 2014

De presentatie van mijn vakantie carnaval

Zaterdag01/03
Ik ben naar de majorette gerepeteerd

Zondag02/03
 
      Ik had de carnaval in Bastogne.

Mijn groep heeft de eerste prijs gewind " beste look ". Emoji

Maandag 03/03

 Ik rustte.

Dinsdag 04/03
Ik heb met mijn zus en mijn broer gespeeld.

Woensdag 05/03
Ik heb een beetje winkelen met mijn moeder gedaan.Emoji

Donderdag 06/03
Ik heb mijn huiswerk gemaakt en ik heb mijn schooltas gevoorbereid.

Vrijdag 07/03
Ik ben naar mijn peetante gegaan.
Ik heb ook het nieuws van mijn neef gekregen die in Nederland in een gastgezin.Emoji

Zaterdag 08/03
Ik was een general repetitie van majorette.Emoji

Zondag 09/03
Ik ben op 7h20 gestond voor mijn gevoorbereid op het carnaval in Martelange.

                         We zijn hier , ik ben net boven de eerste kleine gebak.Emoji



We hebben ook de tweede prijs gehad.
Mijn vakantie was goed belasting.EmojiEmoji
        

      Tot binnenkort Emoji

           Eleonore Emoji

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire