vendredi 6 décembre 2013

Ik stel me voor (Laura)

       HOI !!  
 
 
 
                                                                                                   Ik ben Laura, ik ben 13 jaar,ik woon dicht bij La Roche. Ik ben enig kind. Ik ben altijd goedgeluimd Emoji , ik ben rustig maar grappig .ik ben heel sportief. Ik ben een meisje die graag meisjesdingen doet maar ik hou ook van avontuur en sport. Ik zwem graag , ik houd van muziek. Ik heb een hond van 11 jaar hij is Brutus en ook een hondje van 3 maand hij is Hercule (kijk op de foto Emoji). Ik ziet in het 2de middelbaar, mijn favoriet vak is Nederlands (normaal ik wil lerares Nederlands worden ;D ). Ik houd van mijn familie en mijn vrienden. Voila ik hoop dat je mijn presentatie goed vindt. DAAG !! EmojiEmoji     LAURA                                          
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire