vendredi 6 décembre 2013

Ik stel me voor! (Armelle)

 
 
Hallo iedereen! ik ben Armelle, ik ben 13 jaar oud.
 Mijn verjaardag is in februari. Ik heb een zus, ze heet Marissa, ze is 16 jaar.
 We wonnen in een kleine dorp niet ver van la roche, het heet Beaulieu.
 Ik heb een kat thuis, hij is Fripouille. Thuis, spreek ik Frans.
Ik houd van dansen en muziek beluisteren, beluister ik de hele tijd muziek.
 Ik ben altijd op YouTube en Facebook. :D  
Ik houd ook van winkelen doen en lol maken met mijn vrienden.
 Zaterdag morgen, ik ga naar patro.  :)
 Ik houd niet van wiskunde en wetenschap,  mijn lievelingsvak is Nederlands.
 Ik heb 4 uur Nederlands en ik heb ook geschiedenis en aardrijkskunde in het Nederlands,
 ik ben in immersie.
 Mijn dromen is naar new-York gaan. Ik wil graag Engels leren!
 En jij, wie ben  je? Wat zijn je hobby's? :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire